Days

En underbar helg med otrolig mat, doppat skumtomtar i choklad med Jeanette och Pontus i syfte med att jag och Jea skulle börja tycka om de mer. Det blev godare med skumtomtar men de är inte precis det första jag väljer att äta. Jag ståtte i Pontus så han tappa julmust i sängen och jag ballanserade mitt glas på knät och det höll på att ramla ner så jag tvär högg i det så nu mera är det julmust på Jeanettes vita tapet. Ett uppvaknande dagen där påav att man slår huvet i väggen och att någon srattar, en brakfrukost och en lång ridtur i -17 och puder. Gitarr spelande mat och galen biltur hem med bror för att sedan kliva in i sitt eget hus, få en stor besvikelse och sedan pulsa med snö till naveln över till Linda där de blev 2 kusiner som bakade och en som satt bredvid och underhöll med musik.
laggdator kan inte lägga in bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0