I'm 15 years old!

Äntligen! Nu är alla 9:or i Byskeskolan 15, vissa är ju sist att fylla år hehe...
En ensam Nadja stod ensam längst fram i matsalen och höll på att ta mat när hon vänder sig om, alla står upp med blickarna på henne och börjar sjunga. Det leder till att Nadja för första gången i sitt liv rodnar av att stå i centrum och får höra flera verser i ja må hon leva som Nadja aldrig hört förut, finns tydligen många fler än två. Men jag blev glad och dom sjöng jätte fint allihop!♥ 
Jag fick iaf en suuper kväll på min födelsedag hos Jeanette med mys massa ridning och otrolig mat som vanligt. Är så glad att jag har en sådan vän som fick min födelsedag bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0