It saved my day

Snön har fallit från skyn hela dagen. Jag har gjort någonting riktigt tufft som kändes otroligt mycket men jag är som jag är och försöker att bara tänka på det som är bra och försöka glömma och lådsas som det svåra aldrig hänt. Det är kanske inte så man gör men jag tror jag mår bättre av det än att sitta och deppa. Nu har iaf snön kommit och jag har kört skoter i 2 timmar ikväll. Jag älskar det mer än allt annat och jag gjorde det med min favvoflicka Jeanette och jag tror hon gillare och blev nog inte less. Nu ska jag krypa till kojs och försöka hålla humöret uppe.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

HAhaha jag älskade de!!!!!!!!!!!<3

2010-11-11 @ 20:22:51
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0