Detta är den syn jag vill skåda när jag ser dig


Har just pratat på skype med en gråtande Linda som saknar mig, och jag saknar henne med så otroligt mycket.
.
Just nu vill jag ha dig nära så vi kan vara lite sära.
Just nu vill jag hoppa på dig flå dig och slå dig.
Just nu vill jag krama dig hårt och hålla dig kvar.
Just nu vill jag gråta i din famn.
Just nu vill jag ro över till ditt nya land.
Just nu vill jag skratta högt med dig.
Just nu skulle jag göra allt för att få ha dig här hos mig.




Kommentarer
Postat av: Linda

Just nu vill jag reta dig så du blir sådär sur,

Just nu vill jag gå skogspromenader med dig och gömma oss för hundarna,

Just nu vill jag hålla fast dig mot din vilja och pussa på dig.

2010-10-17 @ 04:04:49
URL: http://jagvillhallting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0