maybe I had the best weekend ever

Jeanette på Hamnessa galopperande framför mig i skogen, det sprätter snö efter dem och jag på Lukas tett baki, vinden piskande i ögonen så tårarna rinner nedför kinderna, hela kroppen pirrar och jag rider i skogen i full fart med min favoritjej! Bara lämna skogsvägarna rida rakt igenom skogen och prata om hur underbart vi har det tillsammans och ett stort brett leende på läpparna hela tiden. Full fart uppför backar och över läggdor och sedan vila med skritt och bara umgås med den finaste personen i världen. Stiga upp halv 7 på morgonen och sedan he sig ut i skogen för jakt, skjuta på kottar för skojjs skull, grilla och fika mackor å oboy, tracka Krille, busa i snön och vandra i skogen, sova i bilen påvägen hem och bara ha det gått tillsammans och sedan krypa ner under täcket med favoritfilm och godis. Så har mina otroligt overkligt sanna två dagar sätt ut och ingenting har varit fel!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag älskar dig!

2010-10-17 @ 11:53:44
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0