mina två hjältar. Detta är sådant som bara kan hända mig så det är tur jag har er att anförtro mig åt

Jag har varit med om en hel del nya saker ikväll och vissa saker var helt underbara och jag har även varit med om någon av de värsta saker jag aldrig kunnat föreställa mig skulle hända! Men ALLT kan verkligen hända mig. Och det var ett riktigt äventyr fyllt med panik, tårar, smärta, skratt, tillit, oro, en hel del känslor och har insätt att jag har världens bästa vän.

Jag säger brar: - Tack för att du alltid finns Cecilia Granberg. Du och jag från vaggan till graven. Allt stödet du gav mig ikväll betyder otroligt mycket och ingen kunde gjort det lugnandet och stöttningen bättre än du!
.
Och jag har värdes bästa och finaste pojkvän! Tack för att du finns för mig och fanns ikväll och bara stöttade mig och sket i allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0