Tååååååårar i floder

Vilken gråtardag det varit idag. Hodayfa flyttade så hela klassen SPRANG runt tsm i Byske och letade honom, sedan blev det storgråt i hela 9B och vi sa hejdå till vår lilla glädjespridare. Sen gnuggade jag Selina och Cissi våra trötta geniknölar och gjorde alla kriterier till SOn med mycket skratt (som ledde till gråt) Hejdå middag med deras flickor var det också och sedan bandyträning duscha och göra sig klar för att gå tillbaka till gympan och ug för att gråta och kramas med alla som far imorgon. Jag kommer sakna dom otroligt mycket och jag förstår aldrig att hejdå kan vara hejdå föralltid... Jag blev riktigt glad när jag fick krama dom Italienska killarna och dom sa att dom skulle sakna mig och alla kunde mitt namn till och med och det hade jag inte trott. Hela alltet blev så rörande med alla som grät och jag kommer sakna dom Antilliska flickorna och dom Italienska pojkarna otroligt mycket. Vill bara träffa dom igen!
9B!
HODAYFA VI KOMMER SAKNA DIG!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig baabyy! När kan du skypa?

2010-10-14 @ 00:55:37
URL: http://jagvillhallting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0