angry

Mitt humör är inte på topp idag. Mest av allt vill jag vara i skolan och gratta Cissi. Det har inte gått en ända födelsedag i hela våran vänskap (alltså hela livet) som vi inte spenderat tsm. Jag minns en morgon då jag tog med mig en glass, ljus, paket och tändstickor och cyklade iväg till henne innan taxin skulle komma. Jag satt mig utanför deras hus och gjorde iordning, Satte ljusen på glassen paketet under armen och gick in och sjöng för henne. Jag har gjort dikter, sånger, rim och födelsedags kort i mängder åt henne. Jag önskar jag kunde fått göra något för henne idag som jag alltid har gjort. MEn livet blir inte alltid som man tänkt sig... Hoppas du har världens bästa födelsedag iaf! Älskar dig så otroligt!

always you and me!
P.s
Alla bilderna är från <6an och 8an>

Kommentarer
Postat av: Linda

Nadja, vi måste hitta en tid så vi kan prata! var längesedan, du är ju aldrig inloggad på skype :(

2010-09-14 @ 17:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0