Blandade kännslor

Ikväll blev det tårar ut blandade med skratt. Jag var tvungen att ta mina får till min kranne lite längre upp i byn ikväll för dom ska slaktas lite senare... Det var riktigt tufft att göra det och tårarna rann nedför mina kinder nästan hela tiden. Men jag och cissi fick oss även ett gott skratt när jag gick avslappnat med Snövit fast i ett snöre och hon fick frispel. Hon tvär drog iväg och jag flög som en vante (får är jätte starka när dom vill) Sen var det bara upp jaga ifatt snöret, snöra sig efter det, greppa det och bli dragen en bit på marken. Det såg nog (och var) för himla kul ut. Men det var enda gången jag log kan jag ju säga... Sov gott!

-Ni är världens tamaste, finaste, och tuffaste får i hela världen. Ni kan till och med era namn och kommer inklampande i köket om dörren står öppen. Jag älskar er så det gör ont!

Kommentarer
Postat av: Linda

Säg en dag och tid du kan skypa? :)

2010-09-22 @ 12:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0