Det ser ut som regnet snart ska ösa ner

Ja, det ser verkligen ut som regnet och åskan ska besöka Byske ikväll. Himlen är svart och man kan känna lukten av oväder i nästippen. Men häng inte läpp för det människor för efter regn kommer solsken. Tänk på det! Skolan idag flöt på som en snabb ström och dagen kändes kortare än vanligt men jag är ändå helt slut i var enda muskel i hela kroppen. Nu ska jag försjunka mig in i SO världen och försöka få en klarhet i vad det är vi jobbar med för någonting.

I want to drive far far away.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Såklart du får följa och se på :D emelie ska också följa men det går bra :D!!!!!!



JAG SAKNAR DIG MED!

Jag började gråta nu när jag tänkte på hur mycket jag saknar dig...<3

2010-09-17 @ 23:15:34
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0