Muums

Doften av plättar letar sig in i mina näsborrar och jag hör hur det fräser på spisen och magen kurrar ljudligt. SO prov idag som gick hyfsat och jag hoppas på ett bra resultat. Sista lektionen var riktigt intressant, det var en kille som hade föreläsning om sin mcolycka och nu är han förlamad från bröstet och neråt. Ja tycker det är jätte hemskt och när han sa att av oss som satt där skulle dö innan vi fyllt 30 då fick jag kalla kårar. Jag tog åt mig väldigt mycket av det han sa och fällde några tårat. Jag tänkte på hur fort jag egentligen kör och att jag är typ så gott som död om jag kraschar. Vi fick se blodiga bilder också från hans operation och jag såg på en sen blundade jag. Jag tycker att det var jätte bra allt han sa och det var lärorikt.

Kommentarer
Postat av: Amandaaaa:]

HAHA här luktar det också plättar! :]

2010-09-27 @ 17:05:37
URL: http://amandanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0