thoughts,answers and a comback

Jag har fått flera frågor den senaste tiden och det jag fått höra mest är: -vars är den ¨gamla glada nadja¨? Och svaret är att jag som vet inte. Men det är så att jag inte mår så jätte bra nu för det är mycket mer saker som går emot mig än saker som blir bra. Jag vill inte gå in på vad men alla ni som läser min blogg har också dåliga perioder ibland det är bara det att jag alltid förväntas vara jätte glad och den som livar upp stämningen, den som alltid ställer upp och hjälper till för att jag inte verkar ha egna problem. Men saken är den att det har jag med men jag stoppar in mina problem i en gammal skrubb och skiter i dom och sätter andra främst. Men vissa saker har börjat komma ut ur skrubben för att den är för full och det har blivit lite mycket på samma gång men nu jobbar jag på att bli samma ¨gamla glada nadja¨

The time before:


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag älskar dig min kärest! om det är något jag kan göra så säg till<3

2010-09-13 @ 18:32:58
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/
Postat av: Vårin

<3 men inte gi opp <33333333333

2010-09-15 @ 10:30:07
URL: http://www.vaarinknielsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0