Wednesday

Hejhej allihopa. Hoppas ni mår bra? Jag är just hemkommen från en otroligt lång och seg kortdag. Jag är jätte trött och förstår inte vars jag ska hitta kraften till att göra all min läxa. Till och från hela dagen har jag och Claes gått runt till alla 6or och två klasser i 7an och pratat om hur det är att vara kamratstödjare och vad man ska tänka på. Dom var jätte snälla och vissa klasser var riktigt roliga med. Det blev lyckat och på fredag ska vi ta dom sista 7orna. Nu ska jag försöka leta fram lite extra krafter för mitt skolarbete.

Emma du var otroligt saknad idag!

Kommentarer
Postat av: maria

hihi tack, du är jättefin vännen!

Ny blogg förresten?<3

2010-09-22 @ 16:29:55
URL: http://mariasandstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0