♥Robert Pontus Lundmark♥

För 3 år sedan träffades vi för första gången och jag föll pladask för dig på en gång. Jag åkte på ditt cykelstyre och vi hade så otroligt roligt. Sen när du for hem hade jag glömt min fanta exotic i din påse så du fick mitt nummer av en kompis så började vi skriva och man kan säga att allt är tack vare denna flaska att vi blev ett par. Vi skrev i ungefär 1 år och lärde oss mycket om varandra och det ledde sedan till ett förhållande i ett halvårs tid. Jag vet inte hur allt kunde bli så fel då men vi var verkligen kära men kanske inte mogna för ett fårhållande som de ska va. Istallet var vi bara kompisar i ett års tid och sen började vi snacka lite mer igen och då sa de bara klick och jag föll lika handlöst för dig igen om inte mer. Vi träffades några gånger själva i smyg och hade det otroligt mysigt. Man kan säga att det var en hemlig romans, inte ens mina vänner viste. och sedan BAM så hade ett nytt förhållande mellan oss börjat. Men den här gången var det helt annorlunda. Nu har jag det bästa förhållande jag kunnat tänka mig tillsammans med den bästa killen jag vet. Vi har samma intressen och gör roliga saker tsm hela tiden. Du är min bästa vän samtidigt som att du är den jag älskar mest av allt. Du har tagit hela mitt hjärta och jag har aldrig varit så lycklig som med dig. Jag förstår ordet kärlek förblindar för jag låteer alla problem blåsa förbi för så länge jag har dig är allt perfekt. Det är en underbar kännsla när jag och du är ute och kör tillsammans, att du accepterar att jag som tjej också tycker de är kul och när du talar om för mig att du älskar att jag kör och att du gillar att köra med mig, då smälter jag ännu mer för dig och blir så otroligt glad. Sen så är du ju hur kul som helst, världens gulligaste på alla sett och du växer var dag i mina ögon. Det finns ingen som bryr sig så mycket om mig som du gör och har aldrig gjort heller, och verkligen ingen som oroar sig lika mycket heller! Finns inte någon på denna jord som jag haft så starka kännslor för och det är ingen som varit så perfekt för mig. Sen kan man ju inte precis klaga på ditt utseende för du är verkligen så underbart vacker, snygg, fin, sexig och helt jädra underbar. Min kärlek till dig är helt obeskrivlig och jag vet inte vad jag ska ta mig till för jag fullkomligt smälter för dig! Du är helt enkelt för bra för att vara san och jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0