"arg, ledsen och förbannad Nadja!!!!"

Förbannade jävla läkare släng er i väggen!!!! Hela min dag är förstörd och hela min sommar också! Det har tagit jätte lång tid att bli kallad till sjukgymnasten i byske och nu får jag veta att jag måste tillbaka till ortopeden i stan igen och att hon inte kan hjälpa mig. Nu tror dom att jag brutit några småben i handleden ellar att jag har slitit av ett ledband. Det som förstörde allt är att jag INTE FÅR KÖRA CROSS förän jag varit hos ortopeden och det kan ta 2 månader för att även han ska ha semester. Dom menar alltså att jag inte får köra cross på hela sommarlovet men dom kan fucking fet glömma att jag ska låta crossen stå hela sommarn jag ska jävlart säkert ut och köra i alla fall!!!!! Alla mina sommarplaner gick just i tusen bitar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0