Guldfisken patrik sirwiös historia om hur han hamnade hos mig

Det började med att Robin skickade över sin guldfisk Patrik till Pontus igenom bilrutan.
Sen så fick jag hålla i honom och när vi kom fram till fällfors sa Robin att han skulle återförena Patrik med det fria han kommer ifrån och släppa ut honom i älven. Men då tyckte jag så synd om den lilla fisken så eftersom att Robin inte skulle ha den så fick jag den!
Patrik fick bo i en dyrskål från Pontus mammas dyrporslinsskål.
Och nu bor Patrik i mitt akvarium tsm med den andra guldfiske Grace och malen Harald.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, så härligt, så nu har ni ett akvarium :)

2011-07-05 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0