"Det är sånn jag är och tack för det pappa"

Min pappa är min pappa och den roligaste personen jag vet. Finns ingen som är snällare mot mig än min älskade pappa. Utan honom skulle jag aldrig varit den jag är idag. Min pappa kommer alltid vara min förebild och superhjälte precis som när jag var liten och han lärde mig att köra, skoter, traktor, fyrhjuling, bil och andra fordon och nu brinner jag för just det mest i mitt liv och han har alltid stöttat mig igenom det. Jag har min mamma att tacka för att jag fick min första cross men sen var det min pappa som lärde mig. När andra tyckt att "tjejer ska inte köra" och tyckt jag ska lägga ner har min pappa alltid funnits där. Men jag är tjej och kör och är stolt över det för nu är de det bästa jag vet och folk som hatar det får blunda eller leva med det för jag kommer inte sluta för alla pengar i världen!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är världens coolaste tjej!

2011-06-20 @ 22:39:54
Postat av: Pontus(L)

Om hon är!

och min ;)

2011-06-21 @ 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0