Till Pontus

Det rymdes inte på facebook och jag vill att de saka synas!
Damn du är den finaste underbaraste vackraste stiligaste otroligaste bästaste makalösaste pojkvännen någonsin och jag älskar dig mest på hela det jordiga klotet!! Du är min hjälte och idol samtidigt som du är den gulligaste jag vet och det finns ingen perfektare än du!! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och skulle inte göra mig av med dig för alla pengar i världen. Utan dig finns det ingen mig!!! Jag har givit dig mitt hjärta och mitt allt och jag vill att du ska behålla det resten av livet för jag kommer aldrig släppa taget om dig och du skulle bara våga göra de om mig för då kidnappar jag dig och låser in dig för du är bara min otroliga pojke!!:* Jag kommer inte sluta älska dig om en månad, inte om ett år och inte när jag dör min kärlek till dig kommer alltid bestå för du är den finaste jag mött och den bästaste jag vet och du ser på mig som ingen annan och tror på mig!! Jag kommer hålla din hand så länge du håller min och jag lovar att aldrig släppa taget!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0