"Tjusjön"

Tjusjön -09
Tjusjön -10
Snart beger jag mig av och spenderar ännu en midsommar i Tjusjön. Där det inte finns någon el, inget rinnande vatten, inget internet och nästan ingen täckning. Det kan verka surt för många men för mig är det livet! Tänk att bära hinkar in i bustun nere vid sjön, basta och tvätta håret genom att hälla vatten från en hink över sig och sedan springa ut och kasta sig i sjön. Lina brukar följa varje år men den här midsommaren jobbar hon tyvärr och det var en riktigt stor besvikelse att hon inte kan följa me. Men då kallade jag bara in reserven vilket var min underbara pojkvän så han får agera Lina de kommande 4 dagarna. Nu åker jag så vi hörs om 4 dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0