"Hur lyckas du Nadja skrattade samme fram"

Ja frågan är hur lyckas jag med allt? Jag jobbade 2 timmar matte för att inse dagen efter att jag jobbat med precis dom sidorna vi skulle hoppa över. Min nya fisk dog efter en natt. Jag försökte hålla mig lugn från att klösa sönder tanten i kassan på ur och penn. Jag drar fast en liten skit kasse på undersidan av dragkedjan så att nästan hela väskan går sönder Jag har sprungit in till stan flera gånger  för att hinna med bussen och upptäcker att bussen jag löpt förbi vid skolan varända gång är samma buss som går direkt till byske. Jag var lugn imorse utan läxor och nu har jag 5! Jag fick springa till skolan för att jag var sen. Jag sabbade ett microskop. Jag strider mot mina principer. Jag glömde lämna bandyklubban i fäll så jag måste  släpa runt den på skolan. Jag känner mig världelös på allt och nu hoppas jag på att mina planer för lördag iaf håller som planerat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0