"Någon som använder huvudet"

Fick en svarskommentar på det med hur mycket skit en svensk slänger ur sig under sin livstid. Personen kom fram till: räknade lite snabbt på det och kom fram till ett snitt på 5942,2 kilo, väldigt faschinerande må jag säga! (Nu medande ju inte jag ordagrant skit utan mer skitsnack men de var väl intressant att veta iaf? ganska coolt!)

Sen fick jag även en kommentar till: ps. har du ingen cross så köp en!
Svar: Självklart kör jag cross! Det är de absolut roligaste som finns näst efter skoter för det är min sanna kärlek i livet. Men cross är som sagt 2a på min lista helt klart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man kan säga att skitsnack är ett annat ord för att ljuga så visar en ny undersökning att vi slarvar med sanningen fyra gånger per dag!

2011-10-20 @ 12:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0