"Två vägar, vill dela på mig och ha båda så alla blir glada"

Jag vill inte. I min högrahand har jag allt jag någonsn kunnat drömma om som är helt perfekt för mig. Men någonting saknas. Det är det som finns i min vänstra hand. Om jag spenderar för mycket tid åt min vänstra hand hinner jag inte med min högra hand. Men om jag bara har min högra glömmer jag så lätt bort allt underbara i den vänstra och det får jag ångra allt mer för vaarje dag. Det är för lite tid och för mycket jag vill. Men jag vill inte välja. Jag tänker inte välja. Jag vill att ni ska förstå att jag försöker och att det är de svåraste jag någonsin gjort och lovar att ta halva halva i fortsättningen och försöka hårdare. Sträck ut er hand och hjälp mig upp trots mitt misstag så ska jag klättra halvvägs tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0